środa, 1 czerwca 2011

Mocno gejowskie

Mocno gejowskie są dziś moje slipki. Pokazywałem je nawet wczoraj mojej znajomej, założone na sobie, mocno obcisłe, kolor nieba... pech chciał, że znajoma była z koleżanką, której moja poza spodobała się jeszcze bardziej! Co z tego wynikło? Cóż, być gejem nie znaczy, że nie można zabawić się z dwoma wesołymi dziewczętami, choć większą przyjemność pewnie miały one. A więc koleżanka zaproponowała abym zrobił striptiz, ani się nie obejrzałem a już miała w dłoni mojego żylastego kutasa, liżąc jego ponętną główkę. Druga natomiast, ku mojemu zdziwieniu, ściągnęła jej spódnicę i zaczęła dobierać się od tyłu do jej sterczącej cipki!!! ... więcej już wolę nie pisać, i bądź tu chłopie porządnym gejem ;-)

2 komentarze:

  1. Ożesz! Ja też tak chce! Ale nie jestem gejem czyli że mi laski tak nie zrobią?

    OdpowiedzUsuń
  2. PEDAŁY ! aberracja jest uleczalna !!!

    OdpowiedzUsuń