niedziela, 7 sierpnia 2011

Powiedz mi

Powiedz mi czemu jestes gejem, pedale zajeb..ny? - A ch..j ci do tego!

Tak zaczęła się moja rozmowa z przybyszami z innej planety, którzy stojąc pod jednym z wrocławskich klubów zagaili "sympatyczną" rozmowę. Pech trafił na mnie, wyszedłem na zewnątrz w nie właściwym czasie. Dostałem w gębę, oni też trochę oberwali. Siniak powoli schodzi.

A wczoraj sobie zapaliłem, odprężyłem się, pośmiałem z kumpelką z życia i tego rządzenia w Polsce. Życie jest jak rzeka, panta rei!

2 komentarze:

  1. Zadne prawa i ustawy tutaj nie pomoga.
    Mam nadzieje ze kiedys przypakuje i jak ktos mnie nazwie w taki sposob ze naruszy moja intymnosc to tak dostanie w pysk ze juz nigdy nie bedzie w stanie nic powiedziec.. Nie potrafia znalesc sobie rownych - szukaja ewidentnej ofiary.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Darku, zgadzam się z Tobą ;-)

    OdpowiedzUsuń