piątek, 22 lipca 2011

Cipka męska

Ach ten mój blog gejowski, kiedy zacząłem pisać nie przypuszczałem, że wytrwam tak długo ;-P
A tu już trzeci miesiąc tego się zbiera. No tak ale nie o tym miałem... otóż chodzi mi o ostatnie spotkanie z pewnym kolesiem z jednego z portali gejowskich. Pawełek spodobał mi się, kiedy wysłał mi dodatkowe fotki swojego żylastego olbrzyma to bylem zdecydowany na maksa! Oczywiście preferuję facetów z siłą w dłoniach, z ładnym ale nie sterydowym torsem. Takich, którzy potrafią mnie okiełznać, przypierdolić czasem ostro w dupsko. Mmmm...Paweł to niezłe ciacho. Rżnęliśmy się już w windzie do jego lokum, szybko złapał mnie za kutasa i zaczął masować aż wyprostował się na baczność, potem odsłonił swój seksowny jak diabli tyłeczek, lśnił od oliwki. Wypiął się i wsadziłem mu mocno i od razu. Aż zakwiczał z podniecenia! Po paru mocnych rąbnięciach szybko schowaliśmy sprzęty do spodni - dojechaliśmy na celowe pięterko. Potem było już tylko kurewsko dobrze. Lubie takich mocnych gay manów z dużymi chujami!

4 komentarze:

  1. PEDALY !! ABERRACJA - Jest uleczalna !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zboczony blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog! moglbys pisac bardziej szczegolowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiecej TAKICH histori i bardziej szczegółowych. Od samego czytania mi stanął. MmmWiecej TAKICH histori i bardziej szczegółowych. Od samego czytania mi stanął. Mmm

    OdpowiedzUsuń