czwartek, 19 grudnia 2013

Młody gej opisuje swoje życie

 Ciekawy blog polecany przez Gaymanna.

 

Zakochać się w heteryku

Zapewne każdy z bardziej doświadczonych homoseksualistów zakochał się kiedyś w heteryku. W moim wypadku stało się tak dwa razy. Pierwszy raz to było dosyć szczeniackie zauroczenie. Natomiast drugim heterykiem w którym się zakochałem – można tak to ująć był mój przyjaciel. Lecz również było to tylko i wyłącznie zauroczenie ponieważ szybko zdałem sobie sprawę, że jest to niemożliwe. Facet 100% hetero, który wyrywa wszystkie laski w okół, miałby odwzajemnić uczucie do geja, to jest wręcz niemożliwe. Dlatego warto w czas uświadomić sobie, że to nie dla Ciebie, on nie pokocha Cię tak jak Ty jego, nie będziecie razem. Czym wcześniej się to stanie, tym mniej będzie bolało. W większej części takich przypadków jest to tylko zauroczenie, z tym problemu nie ma, pobędzie i zniknie. Jeśli tak nie jest, warto pooglądać się za kimś z swojego otoczenia. tzn. z otoczenia homoseksualistów. Gdy zakochamy się ponownie, w kimś innym, co nie powiem jest mega trudne, aby kochać się w dwóch osobach jednocześnie. Stara miłość zniknie, bo nową będziemy mieli na wyciągnięcie ręki, partner nas będzie chciał, potrzebował i kochał. Będziemy dla niego kimś wyjątkowym, kimś kto jest wstanie spełnić jego marzenia i potrzeby. Wpis dosyć krótki, ale w tym temacie nie ma co więcej opisywać. Po prostu trzeba sobie to wybić z głowy, innego wyjścia nie ma, bo heteryk nie zakocha się w Tobie, orientacji nie da się zmienić, ale o tym mówiłem już w tym wpisie:
#7 Powrot do normalności
Chodz następnym wpisem z Serii „Ludzie” Będzie wpis na temat czysto orientacji i jej zmiany. Podam kilka przykładów z mojego życia i moich znajomych, a teraz jedynie mogę wam życzyć miłości, nie w heteroseksualiscie.
Zakochać się w heteryku, to tak jak popełnić samobójstwo…
Miłość zawsze odnajdzie osobę do której może należeć, Disanse

http://www.mlody-gej.pl/

6 komentarzy:

  1. a tam, hetero, nie hetero, kazdy facet hetero jest w kilku do kilkunastu procent gejem

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego nie ma wokól mnie żadnego geja???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie możesz wiedzieć na pewno

      Usuń
  3. Dziękuje za umieszczenie moich wpisów na Twojej stronie, dopiero patrząc w statystyki zauważyłem że kilka wejść przychodzi z Twojego bloga.
    Jeszcze raz Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  4. To wszystko takıe odealıstyczne u Cıebıe,

    Ta-ta

    KW

    OdpowiedzUsuń
  5. Sądzę, że każdemu gejowi choć raz zdarzyło się zadłużyć w heteryku. Mnie również to się zdarzyło, jednak tak jak napisałeś - nie wszystko można zmienić, a w szczególności cudzych upodobań. Zapraszam również na mojego bloga, na którym opisuję dość nietypowe przypadki. Wszystkie są z mojego życia, przy niektórych można nawet się pośmiać :)

    http://modanageja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń