piątek, 28 września 2012

Co sie stało?

Dlaczego już nikt nie pisze, dlaczego jakiś blog jakiegoś ludzika z nikąd, co wlepia tylko fotki z portali gejowskich jest na first place?????
Co za gówno!
To ja się staram was naprowadzić na wasze skrywane uczucia m-m, a wy tak mi się odpłacacie?

Pedały jedne!

Frustrację wyładuję na siłowni.

Oto mój trening na dziś:
KLATA
4x ławeczka na płasko
4x ławeczka na skos
3x rozpiętki na skos
3 razy rozpiętki na maszynie siedzącej

TRICEPS
4x wyciąg tylny zza głowy
po 3x wyprost hantelek ponad głowę w trybie siedzącym
2x sztanga łamana na leżąco.


Zadowolone jesteście?

3 komentarze:

  1. Nareszcie coś konkretnego

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem chyba jedynym gejem który prowadzi bloga i nie napisał nigdy o seksie... Wstyd mi za was...

    OdpowiedzUsuń
  3. To tak jakby mi miało być wstyd za sąsiada, że drapie się po jajach ;) Trochę dystansu do życia!

    OdpowiedzUsuń