piątek, 18 listopada 2011

Cóż rzec

Widzę, że niektórzy z was mnie krytykują za wywoływanie anty homoseksualnych stereotypów ( zupełnie nie wiem czemu?), inni mnie bardzo popierają i ślą gorące maile zachęcające do dalszego pisania. Bardzo się cieszę, że jesteście ;-) Blog mój trafił na pierwsze miejsca w wynikach wyszukiwania osób zainteresowanych tematem także moje życie stało się dla rzeszy internautów otwarte. Bierzcie i czerpcie do woli! Seks z facetem jest fascynujący, imponujący w swojej głębokości i rozmiarach... polecam!
 A teraz najlepsze: dziś poznałem ciekawego mena, ale o dziwo nie poszliśmy od razu do łóżka, jestem z nim umówiony w sobotę także dam znać co i jak, bardzo mi się podoba, nie ukrywam zauroczenia. Może to ten jedyny? Cholera oczywiście chce się z nim też ostro pieprzyć ale może tym razem to nie będzie tylko seks?       ...aż cieknie mi z mojego twardego, soczystego kutasa na samą myśl......

2 komentarze:

  1. Pożądanie do faceta nigdy w moim
    przypadku nie doprowadziło do
    trwałego związku. Ale różnie toczą
    się sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, chyba najlepszy jaki widzialem gejowski blog, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń