niedziela, 4 września 2011

Statystyka "pedalstwa" ;-)

Witajcie, donoszę uprzejmie, że blog zyskuje sobie coraz większą popularność! Pod hasłami blog geja, blog gejowski czy gej blog jestem już wysoko w pozycjach google a co z tym idzie coraz więcej osób ( tych z środowiska jak i nie) wchodzi na mojego bloga ;-) Bardzo się cieszę! Mam zatem propozycje dla was! Każdy z was może opisać anonimowo bądź nie swoje największe przeżycia seksualne ( lesbijki, geje, biseksi - wszyscy), które opublikuję na swoim blogu ku uciesze bywalców!
Teksty wysyłajcie na maila z zaznaczeniem jak mam podpisać wasze wypociny! No to czekam ;-) I pozdrawiam was radośnie ! Gaymann   mail: supergay@home.pl

11 komentarzy:

  1. PEDAŁY ! ABERRACJA JEST ULECZALNA !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. PEDAŁY - Roznoszą bakterie kałowe !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. PEDAŁY WSZYSTKICH KRAJÓW HUJ WAM W DUPE I KILO MARIHUANY !!! (ĆPÓN)

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjemnie tu:)
    mój adres: www.przezs.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieprznie tu :))) Ostro:) Przeczytałam wszystkie wpisy ,ale najbardziej ubawiły mnie komentarze ANONIMOWEGO -tego od aberracji . Taki na fuj,a jak widzę wchłonął każdą notkę :)) Podniecające,prawda anonimku ? Już dodane do ulubionych? Autora proszę o więcej (myślę,że anonimek się dołączy do prośby ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Własciciel tego bloga sam do siebie pisze i chwali ten blog !!! PEDAŁY ! marihuana to tylko dla bydła ! (pedałuw) ĆPÓN.

    OdpowiedzUsuń
  7. LECZENIE aberracji (pedalstwa) jest refundowane z NFZ . (lekarz)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę z dużego zainteresowania :) Wkrótce pierwszy wasz tekst! Pozdrawiam
    p.s. nie dajcie się zwieźć komentarzom w stylu "pedały.." itd. Jak widać nawiedzają nas czasem zmory chorób psychicznych ciasnego życia emocjonalnego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. TYLKO KNÓR NA KNÓRA SKACZE ~!!! Kto to słyszał by pedał skakał na pedała ??? (Westerwelle)

    OdpowiedzUsuń
  10. Geje wybrali ruch lewostronny.

    OdpowiedzUsuń