wtorek, 10 marca 2015

Sex z shemal

Jeśli jest w życiu faceta coś co stawia go na równe nogi trzeźwo myślących to jest to niewątpliwie ostry i lubieżny seks z shemal. Wielu z nas, zadeklarowanych gejów lubi czasem wrócić do korzeni, do gładkiej, kobiecej pupy. W tej sytuacji idealnie plasuje się shemal.
Ale do rzeczy. Umówiłem się z jedną taką shemal w Barcelonie. Z ogłoszenia. Widziałem wcześniej zdjęcie więc wiedziałem, że jest niczego sobie. Jakież było moje zaskoczenie kiedy zaraz po wejściu do jej mieszkania zwaliła mnie z nóg rzucając na łóżko i rozbierając się do naga. Jej piersi były już całkiem duże, ciało musiało być poddane hormonami od młodzieńczych lat, mimo, że była dopiero 24-latką. Miała też niezły sprzęt między nogami. Od razu zabrałem się do rzeczy i wsadziłem twardego, skostniałego kutasa w jej ponętne dupsko. Zacząłem delikatnie walić przy wszechobecnych stękach wspomnianej shemal. Piszczała aż miło. po kilku minutach wyciągnąłem sprzęt, a  ona obróciwszy się zaczęła lizać i pieścić moje jądra aż po tarmoszenie ustami w głębokie gardło. Było cudownie, spuściłem się jej do twarzy a potem oddałem od tyłu aby również mogła poczuć moje męskie ciało. Zaspokoiliśmy się na całego. Na odchodne rzuciłem tylko See You later litlle bitch..
A wy, próbowaliście już takiego seksu?

1 komentarz: