sobota, 28 lipca 2012

Czy myślicie, że...

Czy myślicie, że do 2020 roku zalegalizują związki homo? Ciekawe, w każdym bądź razie nie planuję się żenić ;)
A wy?
W ogóle to ostatnio byłem w ciekawej sieci marketów i kupiłem lodówkę z pralką, przedłuzyłem gwarancję bo kto wie czy gej nie będzie miał pecha i się mu sprzęt nie zepsuje.

Zresztą sprzęt się teraz psuje na potęgę!

Jak wychodziłem zaczepil mnie jakiś kolo i pytał o odzywki jakie biorę. - ja tylko kreatynę i białko.

Zresztą co to ma za znaczenie kiedy chce mi się wsadzić...

7 komentarzy:

  1. hahahha :P z tymi związkami to wątpię, kaczogród nie padnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Na co czekasz wsdzaj... ◑▂◑

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety myślę, że nawet do 2050 związki homoseksualne nie zostaną zalegalizowane...
    Ten kraj ma w sobie zero tolerancji..

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety myślę, że nawet do 2050 związki homoseksualne nie zostaną zalegalizowane...
    Ten kraj ma w sobie zero tolerancji..

    OdpowiedzUsuń
  5. Przybywam z przyszłości. Nie, nie zalegalizowali

    OdpowiedzUsuń